- 25 September 2021
- Posted by: Dany Nejman
- Category: Retail
La chaîne de mode suédoise H&M va sortir une collection exclusive avec Iris Apfel, la créatrice et icône de mode connue pour son style excentrique.
H&M a organisé et célébré, durant la Fashion Week 2021 de New York, le 100e anniversaire de cette femme d’affaires remarquable.
On retrouvera des ensembles colorés, des costumes aux imprimés fleuris, des robes à volants et des robes imprimées flashy, mais aussi des accessoires et des bijoux inspirés des plantes, des animaux et des trésors d’un autre monde.
De Zweedse modeketen H&M brengt een exclusieve collectie uit met de Amerikaanse Iris Apfel, de mode ontwerper en de flamboyante stijlicoon die bekend staat voor haar kleurrijke en opvallende outfits, krachtige eigenzinnigheid, gewaagde kledingkeuzes en creative ontwerpen.
H&M organiseerde en vierde tijdens de New York Fashion Week 2021de 100ste verjaardag van deze opmerkelijke zakenvrouw
De collectie zal bestaan uit kleding en accessoires – allemaal gemaakt met Iris’ gedurfde gevoel voor stijl en onafhankelijkheid in het achterhoofd. De belangrijkste stukken in de collectie zijn kleurrijke coördinerende sets, pakken met bloemen, jurken met ruches en felle prints, met een mix van texturen, interessante snitten en patronen. Een opvallende accessoires- en sieradenlijn mag niet ontbreken. Die is geïnspireerd door Iris’ gelaagde look en haar voorliefde voor chuncky statement items. De accessoires zijn gebaseerd op veel thema’s waaronder planten, dieren en schatten uit een andere wereld.
La marque de lunettes RAY-BAN a sorti une nouvelle gamme de lunettes ‘intelligentes’ et ‘connectées’ avec Facebook en partenariat avec le groupe Essilor Luxottica.
Ces RAY-BAN Stories permettent de capturer des photos et d’enregistrer des vidéos de 30 secondes et aussi de diffuser de la musique ou passer des appels à travers des petits haut-parleurs installés sur les branches des lunettes.
La gamme des RAY-BAN Stories est composée de 4 modèles et 5 coloris et avec tous les types de verres (solaire, polarisé, prescription, …).
Facebook en het brillenmerk Ray-Ban, in samenwerking met de Essilor Luxottica-groep,hebben de slimme bril met de naam Ray-Ban Stories aangekondigd. De bril heeft ingebouwde camera’s voor het maken van foto’s en filmpjes.
Op de bril gaat een ledlampje branden als er een foto of video wordt gemaakt. De maximale lengte van filmpjes is 30 seconden.
De slimme bril heeft ook speakers en drie microfoons voor het luisteren naar muziek of podcasts en het voeren van telefoongesprekken. De bril is draadloos te koppelen aan een smartphone.
Het RAY-BAN Stories-assortiment bestaat uit 4 modellen en 5 kleuren en met alle soorten lenzen (zonnebril, gepolariseerde glazen, glazen op sterkte, enz.).
Vends ou adopte ton vélo d’occasion sans efforts sur Veloo.com! La plateforme de la nouvelle startup belge s’occupe de tout. De l’enlèvement à la livraison jusqu’au paiement sécurisé.
Merci à l’entrepreneur Michael Leidensdorf …
Verkoop of koop je tweedehands fiets moeiteloos op Veloo.com ! Het platform van de nieuwe Belgische startup regelt alles. Van ophalen tot bezorgen tot veilig betalen. Eens er betaald is, hoef je als (ver)koper niets meer te doen behalve rustig te wachten tot Veloo de fiets bij jou thuis komt afhalen of leveren.
Met dank aan ondernemer Michael Leidensdorf…
HELPIX devient SAVE !
Les réseaux de points de réparation de tablettes et smartphones HELPIX (Belgique) fusionnent avec le français SAVE pour former le premier réseau de magasins de réparation de tablettes et smartphones avec un total de 17 points de vente en Belgique.
La chaîne est passée sous l’enseigne SAVE et vise un chiffre d’affaires de 2,5 millions pour cette année.
SAVE est détenu par l’assureur français SPB, très actif dans les contrats d’assurances pour des produits high-tech et dans les extensions de garantie.
SAVE, pour sa part, est un groupe français, également actif dans la réparation immédiate, mais aussi dans la vente de matériel reconditionné.
HELPIX wordt SAVE!
De HELPIX reparatiepunten voor tablets en smartphones (België) fusionneren met het Franse bedrijf SAVE tot de grootste netwerk van reparatiewinkels voor tablets en smartphones in België met in totaal 17 vestigingen.
De keten gaat onder de naam van SAVE en mikt dit jaar op een omzet van 2,5 miljoen.
SAVE is eigendom van de Franse verzekeraar SPB, die zeer actief is in verzekeringscontracten voor hightechproducten en in garantieverlengingen.
SAVE is van zijn kant een Franse groep die ook actief is in de snelle reparatie, maar ook in de verkoop van ‘refurbished’ smartphones.